21 april 2009

Bloggtorkan, ett minne blott?

Det stämmer. Den sista månaden har varit himla tyst från min sida. Inte ett ord. Orsak? Har inte haft något vettigt att skriva. Men nu är eventuellt denna bloggtorka över. Ett minne blott.

Jag var i fredags på en förläsning med Alex Schulman. En av Sveriges hetaste medieprofiler just nu. Han har skrivit en bok, därför är han mer i fokus för tillfället. Alex berättade om vad han såg som framtidens bloggande. Nanoblogg. Alltså ett enda ord. Som en mjukstart efter min tysta perion är detta precis vad jag hade tänkt testa.

Ska erkänna att det inte är något jag hade kommit på för egen del. Känns faktiskt ganska meningslöst. Men, allt är värt en chans. Så innan jag sågar detta fenomen, skall jag testa det. Det kan väl få en vecka, I guess.

Inga kommentarer: