19 januari 2010

Blod, svett och tårar

Jag är arg. Jättearg! Och besviken. Besviken som satan!

Jag har gått likt en förväntansfull unge hela dagen, och räknat ner klockan till att vi skulle få avnjuta Sveriges första match i handbolls-EM. Givetvis hade man hoppats på ett bättre mästerskap från Sveriges sida än vad man fick förra gången, men det kan man nog drömma om. Jag sken som en sol efter första halvlek, men är nu sur som satan efter att de gjort den sämsta andra halvlek jag någonsin skådat. Okej, kanske inte den allra sämsta, det finns nog någon sämre. Men nog fan var den dålig! Inte okej att förlora!

Jag undrar också, var tusan höll Marcus Ahlm hus? Jag saknade minsann min mittsexa! Istället fick vi Arrhenius... Inget illa mot honom, men det är ju ingen Ahlm så att säga... In med Marcus Ahlm - bänka herr Arrhenius!

Imorgon förväntar jag mig dessutom en klar förbättring på handbollsfronten! Jag vill se blod, svett och tårar! Polen skall utklassas! Big time!

Ps. Marcus Ahlm, vill du gifta dig med mig?

1 kommentar:

Emma Andersson sa...

utklassas bör bytas mot förintas