21 februari 2010

Indiskt, guld och kungen

Jag har sedani torsdags kväll invaderat huvudstaden. Fredagen blev sedan till stor belåtenhet. Inleddes först med ett trevligt möte och intervju med fröken Louise Bratt. Blev sedan introducerad till indisk mat. Starkt men gott.

Idag har vi snöstorm. Eländet verkar dock vara som värst i hemtrakterna. Hörde till och med att taket på den "fantastiska" arenan i Vänersborg hade gett sig och rasat in... Frågan är om man ska skratta eller gråta. Kanske lite av varje..?

För tillfället roar jag mig med att kika på en tv-intervju med Kungen. Kungen är ganska underhållande, utan att han fattar det själv. Jag kommer dessutom sova gott i natt efter ytterligare två svenska medaljer i detta OS, och fler lär det bli! Glädje!

Schlaf gut.
Ps. Jag trivs vackert i Stockholm

Inga kommentarer: