21 februari 2010

Snökaos, Avatar och OS

Snökaos var ordet. Jag är strandad i huvudstaden och vet inte när jag ska lyckas komma hem. Tunnelbanan lever sitt egna liv, så frågan är om man ens kommer till centralen. Och, om man nu lyckas komma till centralen, går det några tåg? Morgondagen är med andra ord oviss... Synd att vi har rejält med grupparbete, annars hade jag nog gett upp och stannat kvar...

Sen kan jag äntligen hoppa från minoriteten och nu istället stämma in med den majoritet som sett Avatar. Jag såg den tidigare idag, dessutom i 3D som varit så extremt hyllat. Visst, jag tyckte filmen var bra, och det var coolt med 3D-effekten. Men, jag kan inte säga att jag sätter den högst upp på listan för favoritfilmer. Men, helt klart värd att se.

Nu blir det mer OS. Ferry kunde ju tyvärr inte leverera ett nytt guld. Men, kan man kanske få hoppas på att Helena kan skjuta hem en medalj senare under kvällen?

Inga kommentarer: